Информационный центр
0 (800) 503 580
(044) 393 25 90
Выбрать версию сайта
paytas.com.ua

paytas.com.ua

Курс валюты
(11.01.2021)

Курсы валют в отделениях
Купля/Продажа НБУ
1 GBP37.4/38.738.52
1 USD28.22/28.428.28
10 RUB3.7/3.83.84
1 CHF31.5/32.532.26
1 EUR34.4/3534.91
Курсы валют по картам

Котировки золота (04.03.2021)

Масса слитка Покупка
(за грамм)
Продажа
(за грамм)
1 грамм15001900
100 грамм15001580

Сервисы on-line

WEB платежи

Партнеры

Главная страница arrow О банке arrow Пресс-центр arrow Новости arrow Усім по чат-боту й коктейлю! ТАСКОМБАНК представив свій новий платіжний продукт на IFORUM 2019!
Усім по чат-боту й коктейлю! ТАСКОМБАНК представив свій новий платіжний продукт на IFORUM 2019!

23 травня 2019 року пройшов  iForum — найбільша конференція української IT-індустрії, що зібрала цього року понад 13 тисяч людей. ТАСКОМБАНК виступив інноваційним партнером заходу, а на своєму стенді розказував про вже знайомого платіжного чат-бота, який дозволяє торгівцям приймати платежі по QR-коду. Також своїх гостей, партнерів і друзів ТАСКОМБАНК  пригощав смачними коктейлями від професійних барменів.

Команда ТАСКОМБАНКУ надала можливість гостям iForum  протестувати платіжного бота. Встановити якого пропонувала дуже просто, скачавши QR зі світшоту.

Високі технології, автоматизація, діджиталізація — все це вже настільки глибоко увійшло в наше життя, що уявити будь-який споживчий сегмент без можливості придбати товари чи послуги віддалено, нам вже досить складно. При цьому безперечними лідерами, які йдуть не лише в ногу з часом, але й часто випереджають його, є банки. Нинішній ритм життя вимагає  бути попереду всіх і  наших клієнтів. Адже, якщо ти не достатньо активний, мобільний та клієнтоорієнтований, досить швидко перестанеш існувати. Загалом світ майбутнього із фантастичних фільмів, де всім керують робити, а люди вимушено покинули планету, вже не здається таким  нереалістичним.

«Поява смартфонів, розвиток інтернет-технологій, популяризація соціальних мереж і, як наслідок,  любов та звичка користуватися  всіма перевагами епохи діджитал, пробудило в нас бажання зробити платіжного чат-бота в месенджерах», — говорить Валерій Даниленко, заступник голови правління ТАСКОМБАНКУ. 

«Наша команда, зрозуміла, що для багатьох продавців установка платіжного терміналу, яка займає час та вимагає фінансових вкладень, менш пріоритетна, ніж робота з платіжним чат-ботом. Адже реєстрація в месенджерах займає лічені хвилини, а абонплати зовсім немає. Ми почали з  Telegram. Наступними будуть Facebook Messenger та Viber, — підкреслив банкір. — З точки зору маркетингу й комунікацій мобільний телефон — один з найбільш ефективних каналів».

Платіжний чат-бот підходить для логістичних компаній, роздрібних мереж та магазинів, а також ресторанів чи маленьких кафе.

Хочете протестувати платіжний чат-бот?

Ви продавець
Ви покупець

 
 
 
© АО “ТАСКОМБАНК”
Лицензия НБУ №84 от 25 октября 2011 г