Інформаційний центр
0 (800) 503 580
(044) 393 25 90
Обрати версію сайту

Приватним клієнтам

Система інтернет-банкінгу TAS2U

paytas.com.ua

paytas.com.ua

Курс валют
(21.03.2022)

Курси валют у відділеннях
Купівля/Продаж НБУ
1 GBP38.51/039.74
1 USD29.25/029.25
10 RUB3.55/3.753.66
1 CHF31.35/031.81
1 EUR32.33/033.17
Курси валют по картках

Котирування золота (25.02.2022)

Маса зливка Купівля
(за грам)
Продаж
(за грам)
1 грам00
100 грам00

Сервіси on-line

WEB платежі

Партнери

Головна сторінка arrow Про банк arrow Комплаєнс
Комплаєнс

ЕТИЧНІ СТАНДАРТИ

У Банку впроваджені високі етичні стандарти та правила поведінки працівників, дотримання яких забезпечує високий рівень довіри до фінансової установи зі сторони клієнтів та інших партнерів. Стандарти корпоративної культури Банку спонукають до безумовного дотримання встановлених вимог та правил кожним працівником.

Усі працівники Банку взаємодіють з клієнтами, співробітниками, конкурентами та діловими партнерами Банку із врахуванням вимог Кодексу корпоративної етики АТ «ТАСКОМБАНК».

 

УПРАВЛІННЯ КОМПЛАЄНС-РИЗИКАМИ

Функція комплаєнс передбачає дотримання Банком вимог законодавства України, регуляторних вимог, ринкових стандартів, внутрішніх документів, у тому числі етичних стандартів та правил поведінки.

З метою захисту інтересів працівників, клієнтів та партнерів у Банку налагоджений механізм управління комплаєнс-ризиками (зовнішніми та внутрішніми комплаєнс-ризиками, а також ризиком репутації).

Управління комплаєнс-ризиками дозволяє Банку досягнути поставлених цілей, мінімізувати ймовірність застосування юридичних санкцій, фінансових збитків або втрат репутації внаслідок недотримання встановлених вимог.

Виявлення комплаєнс-ризиків здійснюється на трьох лініях захисту, що забезпечує мінімізацію ймовірності виникнення подій, що можуть мати негативні наслідки для Банку, його клієнтів, працівників чи бізнес-партнерів.

TAS-arrow

Основні принципи управління комплаєнс – ризиками в АТ «ТАСКОМБАНК».

 

ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ

Працівники Банку забезпечують управління конфліктами інтересів з метою уникнення суперечності між їхніми особистими інтересами і посадовими обов'язками, що впливає на добросовісне виконання ними своїх повноважень у Банку.

Усі працівники Банку зобов’язані не допускати виникнення конфліктів інтересів у своїй діяльності, у тому числі пов’язаних із близькими особами та зовнішньою діяльністю.

TAS-arrow

Основні принципи управління конфліктами інтересів

 

АНАЛІЗ СКАРГ ТА ЗВЕРНЕНЬ

Банк докладає усіх необхідних зусиль для забезпечення належного обслуговування своїх клієнтів. Аналіз скарг та звернень клієнтів дозволяє Банку оцінити якість обслуговування та вчасно відреагувати на негативні сигнали.

Працівникам, клієнтам та партнерам Банку надається можливість інформувати Банк про недоліки в обслуговуванні, випадки шахрайства та інші події, що потребують врегулювання. Усі звернення працівників, клієнтів та будь-яких інших сторонніх осіб щодо ймовірного порушення працівниками встановлених норм належним чином опрацьовуються підрозділом комплаєнс.

ПРОЗОРІСТЬ БІЗНЕСУ

Відповідність діяльності Банку встановленим вимогам дозволяє забезпечити прозорість бізнес-діяльності для акціонерів, клієнтів та контрагентів Банку.

Діяльність усіх працівників Банку направлена на мінімізацію комплаєнс-ризиків. Банк розкриває інформацію про свою діяльність відповідно до встановлених вимог.

 
 
 
© АТ “ТАСКОМБАНК”
Ліцензія НБУ №84 від 25 жовтня 2011 р